středa 4. září 2013

Včerejší nákup

Tak jsem při tom včerejším zamračeném dni navštívila Rossmana a Tetu. A ejhle! Hned jsem objevila něco co jsem potřebovala nebo řekněme...co by se mi mohlo hodit:-D

Tekuté vlasy (260ml, 82kč, Teta)

Prvním objevem byly Tekuté vlasy od Bione Cosmetics. Už jsem po těchto neoplachovatelných produktech pokukovala dýl ale mají jich hodně a tak jsem si nějak nemohla vybrat. Název Tekuté vlasy mě docela pobavil a tak lahvička skončila v košíku.




Přípravek by měl být BIO a zezadu na obalu "varují" před specifickou vůní produktu. No musím říct, že vážně dost smrdí a dávat si na vlasy něco, co smrdí mi není moc příjemné ale za chvíli to není cítit. Uvidím jestli to bude mít nějaký efekt a kdyžtak pápá...

Regenerační šampon s arganovým olejem (260ml, 79kč, Teta)
 
Dalším úlovkem od BC je Regenerační šampon s arganovým olejem. Dnes jsem ho použila  a zdá se být fajn. Narozdíl od Tekutých vlasů voní, vlasy po něm byly nadýchané a daly se rozčesat. Uvidíme, jak se vlasy budou tvářit po více použitích:)

Sprchový šampon jahoda a jogurt (250ml, 42kč, Teta)

Tenhle sprcháč je od české značky Vivaco a co jsem tak koukala je k nalezení málokde. Nedávno jsem zkoušela  hrušku a byla fajn. Tentokrát mě udolala jahoda s jogurtem. Vůně mi nepřijde chemická jak u některých jiných ovocných sprcháčů. Určitě vyzkouším i další.


Oční stíny Catrice (2g, 69kč, Rossmann)

Zdá se mi, že sehnat v drogérii bílý stín bez třpytek či lesku je skoro nemožné. U značky Catrice jsem ale jeden takový objevila. Odstín se jmenuje Ice White Open. Pigmentace není zrovna extra ale pokud nechcete být jak bílá paní, tak postačí. 

Báze pod make-up (14g, 129kč, Rossmann)

Tahle báze sice není žádná novinka ale je fajn a proto stojí o zmínku. Mám již druhé balení, mezitím jsem vyzkoušela i jiné ale přesto jsem si tuhle pořídila znova. Konzistencí je podobná bázi od L´oreál ale je mnohem levnější. Opravdu je po ní pleť zjemněná a make-up potom tolik nezalízá do pórů a vypadá líp. Myslím, že za tu cenu za vyzkoušení opravdu stojí.






Žádné komentáře:

Okomentovat