čtvrtek 29. srpna 2013

Moje top 3 vůně

Svůj další příspěvek jsem se rozhodla věnovat vůním. Vidím je jako vcelku podstatnou část každého člověka. Přece jen to, jak kdo voní Vás svým způsobem "naláka nebo odrazuje" :-D Já preferuju ovocné vůně, hodně sladké a většinou mi voní všechno kde je kokos, vanilka či mandle.

Mojí neporazitelnou jedničkou je v současné době L´Imperatrice 3 od Dolce & Gabbana. Na první pohled zrovna lákavě nevypadá, taková trochu retro lahvička jak od pánské kolínské ale obsah vše dohání. Dosud jsem si nikdy nekoupila žádnou vůni dvakrát. Až na tuhle! Vážně ji miluji a v okolí má velký ohlas. Je propagovaná jako " Vůně pro ženu, která nedá spát žádnému muži." A nezbývá než souhlasit, protože snad pokaždé se mě někdo zeptá jakou vůni používám.
Složení je uvedeno následující: hlava-kiwi, meloun
                                                    srdce - růžový brambořík
                                                    základ - pižmo
Já z ní nejvíce cítím meloun.Pokaždé mám chuť ji nejradši vypít:-D Jediné, co mě trošku mrzí je, že je jen ve verzi toaletní vody (50 nebo 100 ml) a že nevydží tak dlouho a je potřeba se přestříknout. Je k dostání v kamnenných parfumeriích nebo eshopech za poměrně různé ceny cca 900-1600kč/100ml.


Na druhé číslo řadím Brit od Burberry. Ani tenhle flakonek neoplývá žádnou velkou parádou. Klasický Burberry vzor, nic víc, nic míň. Koupila jsem ji na internetu naslepo podle složení a v žádném případě nelituju.
Složení je : hlava - italská limeta, hruška, nezralé mandle
                   srdce - mandle v cukru, bílá pivoňka
                   základ - ambra, vanilka, tonka
Nemůžu si pomoct ale já ze začátku nejvíc cítím limetku a pak se to po čase rozleží do příjemné vanilky. Mám verzi parfémované vody a cítím ji několik hodin. Na mě má určitě delší výdrž než výše zmíněná L´Imperatrice. Cenová relace je opět velmi různá. Cca 800-1300 kč/100ml.


A moje číslo tři je Sweet Darling od Kylie Minogue. Moje jediná celebrití vůně. Vůně celebrit moc v lásce nemám. Né že by mi třeba nevoněly ale představa, že se voním vůní od Britney Spears a přitom je zrovna moc nemám ráda, se mi nelíbí:D Tahle mě ale svou sladkostí nalákala natolik, že jsem si ji musela koupit. Znovu už asi nekoupím ale ze začátku jsem se jí nemohla nabažit.
Složení: hlava - cukrová vata, mučenka
              srdce - frézie, boronie
              základ - santal, pačuli, vanilka
Můj nos nejvíc cítí cukrovou vatu a vanilku. Tahle vůně je vážně hodně sladká, takový bonbonek. Rozhodně nic svěžího. A co se od celebrití drogérkové vůně dá docela očekávat je, že nevydrží moc dlouho. Za chvíli ji necítím. Já ji koupila na netu ale dá se sehnat i v drogériích. Kolem 400 - 800kč/ 75ml.
Tak to jsou moji favoriti. Ráda bych si jednou koupila vůni, která bude krásná a ještě dokonale vonět. Ale ještě jsem takovou nenašla. Zkoušela jsem očmuchávat vůně od Marca Jacobse, které oplývají dost jedinečným designem a i různé další ale žádná mě nechytla za srdce natolik, abych do ní investovala :( Ráda se dívám na krásné věci a přílišná jednoduchost mě moc nebaví. Všechny tři výše zmíněné mám ale ráda navzdory tomu, že jsou na první pohled naprosto jednoduché.

A co vy a Vaše oblíbené vůně? Které to jsou? Zajímá Vás u parfému i obal?



Žádné komentáře:

Okomentovat