pátek 6. září 2013

Báze pod oční stíny Artdeco - věc bez které bych už nemohla existovat

Tak si tak říkám, jak jsem se kdysi mohla malovat bez báze. Vzpomínám si, kolik to někdy dalo úsilí, aby na oku vůbec byla nějaká barva:-D (hlavně u levnějších málo pigmentovaných stínů) a když už se zadařilo, do pár hodin byl výsledek ten tam. Slitý v jedné nepěkné čáře.

Království tomu, kdo bázi vymyslel. Není to sice žádná novinka na trhu ale pro mě je to jeden z nejdůležitějších a nejpoužívanějších produktů a tak si myslím, že stojí za to o ní napsat. Stíny na ní drží neskutečně dlouho - vydrží i celonoční mejdan. A hlavně! Drží na ní stíny kvalitní i ty méně kvalitní  a docela rapidně zvyšuje pigmentaci.

Konzistence je taková...zvláštní bych řekla. Světle hnědá mazlavá hmota s vůní pánské voňavky. Nebo nevím jak vy ale já tam tu pánskou vůní prostě cítím:D Když jsem ji poprvé viděla, nevěřila jsem, že na tomhle můžou stíny držet. A ejhle, zázraky se dějí.

Oproti bázím od Alverde či Essence, které sice stojí do stovky ale efekt nemají žádný, je tahle vážně zázračná. Balení má 5ml a seženete ji za cca 200 kč což není moc. Mám ji přes rok a pořád je tam asi půlka.

Sečteno a podtrženo, dávám jí deset hvězdiček z deseti:)

Žádné komentáře:

Okomentovat