čtvrtek 26. září 2013

Jak jsem si udělala radost :)

Před pár dny jsem si z obchod-kosmetika.cz objednala pár věciček. Dva laky a tužidlo a krém od Freeman.



Už delší dobu jsem po těch velkých lacích pokukovala a přemýšlela, že je vyměním za ty drogérkové. Ještě jsem je moc nezkoušela, napíšu o nich časem. Stejně tak jako o tužidlu.

O čem bych se ale chtěla zmínit je antioxidační krém od Freeman. Stál 92 kč a má 75 ml.
Co slibuje? "Přírodní pleťový krém dokáže efektivně bojovat s volnými radikály, a oddaluje tak předčasné stárnutí pleti. Krém je vyroben v souladu s přírodou. Neobsahuje parabeny, sulfáty ani syntetická barviva. Obal je vyroben z recyklovatelného materiálu."

Co na to říkám já? To jestli vážně bojuje s volnými radikály a oddaluje předčasné stárnutí asi jen tak nepoznám:-/:-D Nicméně musím říct, že hezky ovocně voní (ostatně jako většina věcí od Freeman), je lehoučký, spíše takové až gelové konzistence a rychle se vstřebává. Žádná upatlaná, ulepená pleť. Takže pod make-up ideál.  Hlavně mi přijde fajn, že tahle řada obsahuje složky, které pokožka a vlasy potřebují, a škodlivé látky, jako jsou syntetická barviva, konzervanty, parabeny, sulfáty a ftaláty, neobsahuje. Každý produkt je navíc zabalen v ekologickém obalu z recyklovaného plastu. Aspoň trochu šetření naší přírody:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat