úterý 24. září 2013

Fajn pudr z drogerie - Maybelline Fit Me

Nějak jsem poslední dobou přestala používat barevné pudry a vyměnila je za ty transparentní ale tenhle mě nadchl tak, že jsem ho za ten transparetní občas vyměnit. Co víc, pořizovací cena je většinou něco přes dvě sta a já na něj narazila v Rossmannu ve výprodeji za 69 kč. Mám odstín 120 - Classic Ivory pro bledule:) Vydržel mi matný celý večer a pleť byla sametová, což se u některých drogérkových pudrů nedá říct. Obličej hezky sjednotí ale má ale jen 9 gramů a přijde mi, že docela rychle ubývá, tak bude nutná častější koupě.


Balení vypadá poměrně slušně, není to tak příšerný plast jako třeba u Rimmelu. Krabička má dvě patra, v první je pudr a v dalším labutěnka a zrcátko:)


Je pravda, že kdybych ho neviděla ve výprodeji, asi bych ho nevzala. Přece jen jak už jsem psala, transparentní sypké pudry u mě vládnou. Ale po tom, co jsem ho zkusila už vím, že si ho ráda pořídím znovu (když mě nezaujme nějaká novinka na trhu:-D)

2 komentáře:

  1. Pudr jsem ještě nezkoušela, ale mám korektor FIT a zatím ten nejlepší, co jsem kdy vyzkoušela ...a že já mám co maskovat :) Zvu tě na mou premiérovou giwe away :)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky:) Tak korektor bych taky potřebovala nějakej dosti fungující, tak na něj kouknu:)

    OdpovědětVymazat