středa 11. září 2013

Super barevné lahvičky aneb pigmenty NYX

Nejsou sice žádnou novinkou ale za zmínku zcela jistě stojí. Četla jsem o nich kdysi tuším na omlazení, učarovaly mi a nemohla jsem nepořídit alespoň pár odstínů. Celkem jich mám 8 a stále neubývají. Za prvné 5 ml je poměrně dost a za druhé nejsou běžnou součástí mého líčení, protože jejich aplikace bohužel není uplně nejpříjemnější. Na druhou stranu ale mají vážně krásné a syté barvy. No, ještě aby nebyly sytě, když to jsou pigmenty:D A jejich cena Vám peněženku rozhodně nezruinuje. Seženete kolem 40-50kč/ks.



Zleva: White Pearl, Pearl, Sky Pink Pearl, Lilac Pearl, True Purple Pearl, Nude Pearl, Oro Pearl, Walnut Pearl

Jak už jsem řekla, pigmentace je fajn. Všechny odstíny jsou lesklé, takže příznivci matného nenápadného líčení si v nich oblibu pravděpodobně nenajdou.

Aplikace je trokšku problematická nebo jsem prostě nešikovná:D Lahvička má úzké hrdlo, takže je potřeba mít štěteček, kterým pigmenty nějak naberete. Další věc je, že když už je naberu, tak si s tím zapráším půl obličeje což mě vždycky zaručeně vytočí:-D

Tenhle produkt není špatný, jen je  podle mě v nešikovném balení. Ty lahvičky jsou vážně na prd. Docela mě to odrazuje od jejich častějšího používání. Možná bych si měla pořídit něco, kam bych je přesypala :)

A co říkate na pigmenty Vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat