úterý 24. září 2013

Freeman támhle, Freeman tam, Freeman kam se podívám

Věřím, že tuto americkou přírodní značku už jste někde viděly a určitě i vyzkoužely. Freeman zaujme už svými barevnými obaly a jsou to nejen obaly, co je u Freemana barevné. V současné době mám tři masky, které jsou nedílnou součástí mého "patlání se".

Nevýhodou je, že výběr produktů od Freemana je v českých drogériiích docela omezený. Něco najdete v Rossmannu, něco v Tetě nebo v některých supermarketech. Jsou to ale povětšinou masky, popřípadě tělová mléka a čističe pleti, vyjímečně jsem potkala šampony a kondicionéry na vlasy. V jednom e-shopu jsem ale narazila na objemové tužidlo a antioxidační krém, které očekávám každým dnem, tak jsem vážně zvědavá:) Ale zpět k maskám.

Anti-Stress Mask
Tuhle řadím na první místo. Už jen ta šmoulová barva je vážně boží:-D Myslím, že svou funkci plní tak jak je psáno. Maska je na obličeji příjemná, nevysušuje mi pleť, vůně je příjemná a vážně taková uvolňují. Konzistence je dost hutná a trochu hůř se při umývání dostává z pleti. Z mého pohledu ale je to vážně skvělý produkt, který jistojistě stojí za vyzkoušení.


Clay Mask
Tahle jahodovo čokoládová maska mě okouzila svou vůní. Nejradějí bych ji snědla:-D Pleť má vypínat a minimalizovat vzhled pórů. Myslím, že tuhle funkci plní, póry nějaký čas po aplikaci vážně nejsou tak viditlené, efekt je ale samozřejmě dočasný, jako zázrak na počkání nefunguje. Trošku mi ale pleť vysuší:( Jinak konzistence je podobné jako u antistresové masky a po zachnutí vypadá zvláštně....trochu jak tmavší make-up:-D
Omlouvám se za ušpiněnou etiketu:)



Enzyme Mask
Tuhle ananasovou masku dávám až na třetí místo. Moc mě nenadchla a už si ji určitě nekoupím narozdíl od jiným výrobků Freeman. Nijak velky efekt jsem nezaznamenala. Možná jen to, že pleť pročistí a hezky voní po ananasu. A hlavní mínus je pro mě v tom, že mě z ní pálí oči i když ji k očím nedávám. Nikdy se mi to u žádného jiného produktu nestalo. Konzistence je taková slizká, možná je to tím ananasem:-D

Masky pořídíte okolo 150kč za 150 ml (někdy v akcích kolem 120kč), což mi přijde jako velice dobrá cena a v porovnání s ostatními maskami i velké balení.  Určitě vyzkouším ještě i další. Vypadají lákavě:)


Žádné komentáře:

Okomentovat