pátek 23. srpna 2013

Let's begin: Můj první Ladybox

Tak ani já jsem neodolala a rozhodla se vyzkoušet Ladybox. Popadlo mě to zrovna ve chvíli, kdy měla vyjít srpnová a tedy narozeninová krabička. Co jsem si tak procházela obsah minulých krabiček, říkala jsem si, že tato narozeninová bude zcela jistě povedená. Dnes ráno jsem ji rozbalila a hned první co mě nadchlo byla krabička samotná. Kombinaci růžové a tmavě šedé mám moc ráda. Po otevření krabičky jsem sice nebyla úplně unešená blahem ale zklamaná také ne. Ale abych pravdu řekla, trochu jsem čekala, že narozeninová krabička bude aspoň tak nabitá jako krabička Just Married. Ale teď už k samotnému obsahu krabičky.



Začnu tím, co mě v Ladyboxu nadchlo nejvíc - lesk na rty od přírodní řecké značky Korres. Je to plné balení (6 ml), na mě se dostalo v odstínu 12 - Washed off pink a s barvou jsem víc než spokojená. Má obsahovat třešňový olej a musí říct, že mi po třešních opravdu voní. Další co se mi na něm líbí je poměrně silná pigmentace.



Další fajnová věcička lak na nehty od britské značky Beauty UK. Laky na nehty mám ráda tak nějak všeobecně, takže mě v podstatě nikdo nemůže urazit snad naprosto žádným:D Je to plné balení (9 ml) v odstínu Soft Lilac, což je pěkná světle fialová barvička. Normálně bych si ji asi nekoupila ale zase je to spestření mezi mými růžovkami. Štěteček je poměrně dost tenký a krycí schopnost žádný zázrak:-/ Nevím, jestli je to úchylka ale stejně dávam vždycky tři vrstvy ať kryje jak kryje:D



Na třetí místo řadím cestovní velikosti šamponu a kondicionéru (oboje 29 ml)  od Pure Fiji. Naprosto miluju kokos a típ pádem i vše, co po kokosu voní. Navíc ani jeden neobsahuje sulfáty, což vidím jako velké plus. Každým dnem vyzkouším;)

Dalším cestovním balením (50ml) je uvolňující mátový gel od Ryoru. Má napomáhat relaxaci, odpuzovat hmyz, chladit, zmírňovat svědění, pomáhat proti otokům, prokrvovat unavené nohy a klidnit pokožku. Vypadá to téměř jako zázračný výrobek, že?



Předposledním kouskem jsou dva vzorečky - Inca Oil-Pandora Oil (3 ml) a Cristall Liquidi Latte (6 ml), oboje od italské značky TMT.


Jak už bylo dopředu avizováno, tato krabička je výroční a obsahuje dárek. Já obdržela Collagen speciál s elastinem od Ivene Cosmetics. Tenhle "dárek" mě popravdě absolutně nenadchl. Už i balením je dost neatraktivní.

Na to, jak jsem se na svůj první Ladybox těšila z něj nemám až tak skvělé pocity jak jsem čekala. Jsem člověk, kterého neurazíte snad žádnou kosmetikou  ale možná jsem ve skrytu duše čekala víc. Nevím jestli budu ještě někdy objednávat, každopádně se těším až všechny výrobky v nejbližší době vyzkouším.

A co jste ve Vašem Ladyboxu našli Vy? Skákali jste radostí nebo kleli, že jste do něj vrazili peníze?




2 komentáře:

  1. Já mám od Korres lip butter a místo laku oční stín Inglot v nositelném odstínu, jako dárek mám suchý šampon, takže jsem spokojená, z obsahu co máš ty bych byla popravdě zklamaná. Pokud si pamatuji, tak tyhle malé pytlíčkové vzorky byly v minulých boxec samozřejmostí a vkládaly se s letáčky úplně mimo, teď jsou uvnitř a ještě uvedené v dopise, přitom je do obsahu nepočítám, jsou "navíc", i když chápu, že nejsou zadarmo.

    OdpovědětVymazat
  2. jak říkám, nejsem z roho v sedmém nebi ale v nebrečím nad tím:)

    OdpovědětVymazat